STÄDAT

det blev ingen träning idag, lite dåligt av mig kan jag känna. va ett tag sen jag körde ordentligt. ÅNGEST. nejdå, vi får ta de i morgon istället. jag har faktiskt städat idag istället. det behövdes ju det med. sovrummet är klädfritt (nästan, inte mina grejer som ligger bakom sängen som förövrigt har legat där sen jag flyttade hit. alltså över ett halvår, vill inte veta hur mycket damm de är bland dom sakerna) vardagsrummet är dammfritt. köket och badrummet småstädar jag lite då och då så dom ser okej ut. gästrummet har jag ingen lust att ta tag i än, det kommer ingen och hälsar på förren i april ändå. jag tror jag sparar de till micke, så får han städa där, haha. snäll flickvän va? han får nog ta hallen också! hehe. nu ska jag ta en skön och efterlängtad dusch. får se vad utbudet är på tv ikväll. något bra hoppas jag, halv 8 hos mig är spikat redan. hörs sen, puss.

geisha träffade förresten sina två killar idag, aron och bamse. hon går alltid utan koppel på kyrkogården. så när hon ser dom springer hon överlycklig dit. jag blev helt tårögd, haha. tönt. jag blir påverkad av ensamheten. geisha har ju precis löpt, hon har slutat blöda men lukten sitter i kan jag säga. hon fick inte vara ifred en sekund!


Kommentarer
Postat av: Andrea

hehe, jeg bare lurer.. betyr städa å rydde? :)

jeg har liksom aldri skjønt det.. :)

2010-02-25 @ 01:09:29
URL: http://www.alindsetmo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0