ONSDAG

jag håller på att anmäla mig på någon hemsida som hjälper svenskar att få jobb i norge.. får se om det ger något resultat. jobbigt att fylla i de där cv:et bara. hatar sånt.. men men. det får bli som det blir och så får vi se om det fungerar. nu skulle jag behöva mickes hjälp!

nu är det bara 2 dagar kvar i västerås, vet inte riktigt vad jag ska göra av dom dagarna.. har inget planerat idag och inte i morgon. jag måste iaf packa någon av dagarna. mina skor har inte kommit än! skit. så jag hoppas mamma kan hämta ut dom åt mig och skicka dom på posten. micke har fått/köpt nya skor och jeans som jag ska ta med hem! sjukt snygg kommer han bli. jesper har sytt ett till par jeans till honom.

den här bilden säger ganska mycket om vad jag vill ha just nu.. solen, värmen, glädjen, håret, tröjan.

Kommentarer
Postat av: Lise

Det vil jeg og! Herlig:)

Veldig laid-back stil..

2010-02-10 @ 15:27:57
URL: http://www.flittiglise.blogg.no
Postat av: Anita

takk for at dj sa ifra ang. kommentarene. Nå har jeg fixa det så alle kan kommentere :) Tenkte jeg skulle gjöre det samme som deg bare at jeg skal registrere meg på jobbsider i Sverige, men det er et slit og skrive inn CV :p Derfor har jeg utsatt det, får se når jeg gidder :P

2010-02-10 @ 19:06:06
URL: http://blaaballong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0