ONSDAG

morgonen idag var sjukt mysig. geisha har börjat komma upp och lägga sig mellan/på min arm brevid/under mitt huvud varje morgon. sen ligger vi så tills klockan ringer och en stund till och gosar. vet inte vad jag skulle göra utan henne, världens bästa hund.

vet inte vad jag ska göra idag.. som alla dagar typ. funderar på att gå och gymma. annars så är det städa som finns att göra. jag har inte tagit tag i de än! säger de i princip varje dag.. kanske ska ta tag i det idag. garderoben måste fixas så vi får in alla kläder. sovrummet ser ut som skit.

sen så måste jag säga att den mesta inspiration till inredning får jag från min bästa syster!

min pojkvän är sjuk, på la manga. jag vill ta haaand om. du är bäst, även fast du är liiite svag. puss mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Andrea

ja, hører at det er omgangssyken(?) som går i Spania nå.. ikke bra.

SI god bedring, og lykke til med kampen på torsdag!

:- )

Ha en fin dag! :- D

2010-02-24 @ 14:56:36
URL: http://www.alindsetmo.blogg.no
Postat av: Johanna

YEEEEJ :) HIHI

2010-02-24 @ 20:34:45
URL: http://johnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0