MYSIG KVÄLL!

kom hem för ett tag sen. det blev senare än jag trodde. åt mat på bari, sen blev vi kvar där och tog några drinkar. så bilen fick stå kvar på stan. jag och geisha får ta en promenad dit i morgon och hämta den. det är inte mer med de. får en längre promenad, vilket inte gör speciellt mycket. hoppas på skönt väder bara! jag gick hem från stan, gick med emelie till solsidan. resten av biten själv. höll på skita på mig en gång bara, när de stog en lång smal gran en halvmeter ifrån mig plötsligt. såg precis ut som en människa. mitt hjärta stannade där några sekunder och magen vände sig ut och in. men det va ju bara en gran..

nu vill jag sova så det blir i morgon. jag längtar efter den lenaste huden i världen.

tröja h&m, jeans cheap monday, skor converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0