LOVE

gick upp tidigt i morse och tränade med paulina. ganska skönt. men det dryga är att de finns så få löpband så man kan inte springa hur mycket man vill. så det blev mest styrka, men det är bra de med! efter träningen åkte jag hem till johanna, hämtade en lite småsjuk ellen från dagmamman och åkte och köpte present till sanna som fyller 20 på lördag. sen åkte vi hem hit och hängde tills vi åkte hem till johanna och såg odense-rosenborg. nu har jag sett på finalen av paradise hotel. rätt vinnare av dom som va i final iaf. kristoffer sjönk en del i mina ögon de sista programmen. i morgon ska jag klippa geisha, äta lunch med evelina, hem till farmor, sen hem till jimmy och sanna på kvällen. sanna har födelsedags party. men det blir coca cola för mig och johanna. jag ska köra dit. skönt att slippa ordna skjuts osv. inge sugen på alkohol ändå!

så sjukt vad jag saknar micke. allt som har med honom att göra, alla de små sakerna som man vanligtvis kan störa sig på saknar jag. men det är nyttigt att sakna varandra, men till en viss grad. nu räcker de snart tycker jag! nu ska jag snart sova, jag har vant mig lite att sova ensam. drömmer inte lika mycket mardrömmar längre. peppar peppar ta i trä...

Kommentarer
Postat av: Runa

Du er med på blogg VS blogg på min blogg! :)

2010-02-05 @ 14:48:49
URL: http://www.runasvendsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0