LÖSHÅR

jag är sugen på att köpa löshår! har haft det förut, men jag slutade med de när mitt hår blev lagom långt. fick klippa av mig de till jätte kort eftersom de blev förstört. men det är fortfarande lika tunnt som alltid. önskar att jag hade tjockt hår! så jag tänkte att jag kan köpa löshår som man fäster med clips. allt annat sliter så extremt på håret och det är de sista mitt hår behöver just nu. jag vill så gärna ha tjockare hår. det tål att funderas på helt klart. när man har clips behöver man inte ha i det hela tiden så det är väldigt bra.


Kommentarer
Postat av: Runa

Jeg har også slike, akkurat lik. Men bruker de egentlig ganske skjeldent. :p

2010-02-08 @ 15:18:08
URL: http://www.runasvendsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0