LEO

imorgon åker jag alltså hem till trondheim igen. sen vet jag inte när jag kommer tillbaka till västerås nästa gång. det blir förmodligen ett tag tills dess. i april sätter ju serien igång. då blir de fotboll för hela slanten. i morgon ska jag iaf ner på stan och äta lunch med evelina, spicy. åh, vad jag längtar. ska bli så gott! det är mysigt att äta lunch där. man kan sitta en evighet för man får dricka hur mycke cola man vill, haha. sen så kommer johanna, ellen, max och simon hit en stund på eftermiddagen. jag måste packa också, borde egentligen börja lite nu. men vet inte om jag orkar de.. guud vad jag längtar till lördag, men mest söndag. det kommer bli så himla mysigt. sen är det "bara" 10 dagar han är borta igen. så efter det är han min, föralltid. synd för honom va. jag hoppas han stannar hos mig ett tag iaf, inga mer 2 veckors resor. i så fall är det fan jag som ska åka iväg 2 veckor till solen!

jag måste köpa mig ett plagg med leopard mönster.. inte just ett par skor. men en överdel kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0