EN DRÖM..

idag va jag in i en butik som säljer lantliga inrednings prylar, hade aldrig vart in i just den förut. jag blev kär i den butiken, så himla skön och mysig atmosfär. jag hade kunna vart kvar där inne hela dagen. jag önskar att jag kunde öppna en egen sån butik! sälja lantlig country design, lite kläder och samtidigt ha ett litet fik där inne. tänk vad kreativ man skulle få vara. drömmaren, the dreamer kan ni kalla mig just nu. åh..


jag vill ha en klocka av något slag, en som sitter på väggen eller en som bara ligger. gammal ska den vara/se ut. jag ska åka till fretex när jag kommer hem och hoppas på att hitta gamla fina billiga saker.


när vi flyttar nästa gång vill jag ha ett badkar, det har vi inte nu. gärna något sånt här. då skulle jag älska att bada.. åh så fint! jag vill ha vitt trägolv också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0