TORSDAG

jag är trött, som fan. det är jobbigt att gå upp klockan 5. men jag har hunnit jobba 4 timmar, sprungit lite intervaller och tränat ett styrke pass på 30 minuter. jag ligger i soffan för tillfället, funderar på att sova en stund innan jag ska åka och hämta micke. första dagen på jobbet igår gick sådär, men nu har jag kommit in i det bättre. så det är skönt. men idag fanns det inte mycket alls att göra. så stod mest och pratade i 4 timmar. jobbar i morgon och på lördag också. skönt med sovmorgon på söndag!

igår va jag och micke till en frisör som ligger precis här där vi bor. han skulle klippa sig, men det slutade med att jag fixade mitt hår lite samtidigt. de har äkta löshår där så det var så det började. köpte inget hår men jag fixade färgen på mitt hår, mitt hår är ju vädligt kallt. så nu är det finare färg. det är inte lika askigt. så nu passar det bättre till färgen på löshåret som de beställde in. hoppas att det blir bra. jag älskar att sitta där få fint hår, det är så skönt. på något konstigt vis så är det mycket skönare när man är lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0