SÖNDAG

hej! här sitter vi just nu och njuter av vårsolen. jätte jätte skönt ute! svettas i skjorta. micke har åkt iväg på borta match. jag ska iväg och luncha med emelie och siri vid 3 tiden. skulle gärna ta med geisha. men det känns lite riskabelt när man inte vet om vädret håller i sig eller om det finns plats i solen. för sådär jätte varmt är det ju inte om det inte är sol. så hon får nog bli hemma, vi ska sitta här i solen tills jag ska iväg så hon hinner njuta. jag tar av mig skjortan nu, kanske får lite färg! efter jag träffat tjejerna ska jag hem och ut med geisha, sen är det dags för match på tv! jag blir hemma och kollar, för jag börjar ju 6 imorgon bitti. vill komma i säng tidigt. tur att jag inte sov till längre än 10 över 9 idag så jag kan somna ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

love your style! kos deg i sola :)

2010-04-11 @ 13:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0