SÅ BLEV DET!


la i mörka slingor i två olika färger. jag är nöjd. färgen syns kanske inte jätte bra på de här bilderna, kommer bilder från systemkameran också. vi klippte det någon cm. det behövdes, men nu ska jag spara, väx väx väx! vill ha utväxten nu också, då blir det i dont give a shit looken, haha. så nu är det bara växa, vilket de inte kommer göra eftersom jag vill ha utväxt. vill man inte får man de på en gång.  det är så typiskt! vi åkte hem till farmor direkt efter jag färgat, efter vi hämtat upp ellen hos dagmamman. vi fikade lite bullar, senare fick vi pannkaka. farmor gör världens godaste! åt den nästan varje helg när vi va små, för vi sov där i princip varje helg. nu är jag hemma, väntar på att pappa ska komma hem med bilen så ska jag åka hem till johanna och hänga lite med henne och max, ellen sover snart. funderar på att köpa med mig grönsaker och dipp. i morgon åker vi till stugan, mamma och hundarna är redan där. blir där över helgen. har inte vart där på hela sommaren, sen jag flyttade. ska bli spännande att se allt som hänt, de har ju kommit upp ett nytt hus på gården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0