NEW


tröja och manchester leggings från bikbok

Kommentarer
Postat av: Jannike

Looking good^^ Fortfarande skönt att vissa har pengar, och andra inte.. Men jag är inte bitter, som Tony Rickardson skulle ha sagt ;) Haha^^

2009-09-24 @ 21:56:47
URL: http://jannikesvedin.se
Postat av: Jannike

Men som du vet så kommer ju studiebidraget inte i juli eller augusti! Sååå, på onsdag kommer pengarna för september för första gången på två månader, och då smäller det! Men just nu lever jag bara på resterna av sommarjobbslönen.. Min plånbok är så fruktansvärt tunn! :P Haha

2009-09-24 @ 22:27:27
URL: http://jannikesvedin.se
Postat av: ub

Färga inte håret rött om du inte vill ha rött i håret några år framöver. Även om du färgar det brunt kommer det röda att gå igenom. Lär av dina misstag sen förut. Be Sanna klippa en lugg istället om du vill ha förändring. Det passade du jättebra i eller lägg in lite guldröda slingor. Men färga inte hela håret rött, jag vet att du kommer att ångra dig. Alva hälsar till sin kompis. Vi saknar er.

2009-09-25 @ 08:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0