INGET GULD IGÅR

tråkigt nog blev det inget guld så det blev inget firande, åkte istället hem och sov. inte alls lika kul som man hoppats på! det var en spännande match i alla fall. jag hade svårt att sitta still. kanske blir det guld på söndag istället, men på borta plan. men för mig gör det inte så jätte mycket, då hinner jag köpa något fint att ha på mig haha. blev lite panik igår. men hade såklart vart roligast att ta de på hemmaplan. ska ner på stan idag, sen får vi se vad vi gör av dagen mer. känns som vi mest hänger på stan. men hellre de än sitta hemma hela dagen, eftersom de är nästan de ända jag gör på förmiddagen. micke är ledig i morgon så det är skönt, då kan man göra i princip vad man vill ikväll. nu ska jag sy in mina jeans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0