IKEA, CLAS OHLSON?, FARMOR, SWEDBANK?

ja så ser nog min dag ut. ska åka till ikea med min bror och min syster när som helst. om bara jesper kan gå upp. väckte honom kl 10 men har inte gått upp än. vi skulle åka vid 11. sen hoppas jag att det blir clas ohlson också, annars får jag köpa graveringsmaskinen i norge, dyrare blir det ju. jag och geisha ska åka till farmor en sväng också. jag skulle ju åka och säga hej till ellen på träningen, vilket jag inte gjort än och jag åker i morgon. så det måste göras idag, så jag hoppas dom tränar idag. nu måste vi dra!!! hörs senare.

Kommentarer
Postat av: ellen

vi tränar idag, som vanligt! :)

2009-09-08 @ 15:39:44
Postat av: Malin-Hockeyfruga

kan ja tro.. är inte alls så kreativ :P en fullspäckad dag för dig:D

2009-09-08 @ 16:17:41
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: emma

sv: hehe, lägga till varandra på bloglovin kanske?:)

2009-09-10 @ 18:18:39
URL: http://emmass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0