HEMMA

och jag slipper sova i soffan! som jag hade ställt in mig på att göra. nu står sängen där som är mitt nya rum, eller där jag och micke ska sova när vi är här. nere i källaren. i en liten hörna, blir mysigt. på torsdag ska jag färga håret, fredag åker vi till stugan, ska till lager 157 i helgen från stugan, kalas för morfar på måndag. det är i princip de jag har inplanerat. tror jag.. ja, sen åker jag tillbaka på onsdag kväll nästa vecka. ska såklart se båda sverige matcherna på tv. geisha blev överlycklig av att träffa mamma på stationen, gnällde och pep medan hon överföll henne med pussar. alva har nu börjat pussa henne i öronen efter några sura miner i början, som alltid. papitjolo är här också. johanna ellen och max sover här i natt. trevligt! vi tänkte åka till ullared i morgon, men jag orkar inte åka 10 timmar bil efter dagens 13 timmar tåg. så det blir outlet i helgen i stället. hoppas på hitta några fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0