COUNTRY DESIGN + EGENGJORDA SMYCKEN

jag känner mig helt tom, utan ork. jag behöver någon vid namn mikael lustig just nu. han ger mig energi. vi kan inte prata som man vill heller, då behöver man honom bara ännu mer. min bästa vän.

ikväll har jag sysselsatt mig med att rita upp allt jag ska bygga och sy. vi får se om jag lyckas eller ej. det blir spännande att se. jag måste köpa maskiner först och främst. sen måste jag ha brädor så jag har något att bygga av. men jag fick i alla fall ihop några sidor med ideér. när jag kommer hem på torsdag ska jag beställa alla saker så jag kan göra smycken också. jag har lite att se fram emot, det känns bra. dessutom ska jag sy massor av mitt nya tyg! nu måste fantasin vara på topp. gillar folk från norge vita saker till hemmet? eller kanske gillar ni mina armband/halsband jag gör senare. eller ni från sverige också, det går ju att skicka på posten. får ju plats i ett litet kuvert!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag vill verkligen inte verka negativ. Tvärtom. Det är underbart där. Men verkligen annorlunda.. :)

2009-09-05 @ 22:33:21
URL: http://goodelintimes.blogg.se/
Postat av: Elin

Du.. jag kan säga såhär. Billigare kan du inte hitta. Vi käkade trerätters för 30 spänn typ. Man kan pruta på allt. Det är dock lätt att bli lurad. Men det är inte mycket pengar. Kanske för balineserna, men inte för oss egentligen. Åk till billabongoutlets och andra märkesoutlets. Tror det är ca 30% billigare. Men det är äkta kläder. :)

För mig tog det 2-3 dagar innan jag tyckte det va bra. För.... det är ganska äckligt där eller vad man ska säga. Men sen älskar man det. Blir kompisar med alla som jobbar i stånden längs gatorna. :) Och jag antar att ni kommer bo i KUTA BEACH. Det bästa! :) Mendu, kolla mitt arkiv. Maj 2008. Sen har jag massa bilder på facebook. Elin Zetterberg ;P

2009-09-05 @ 22:53:26
URL: http://goodelintimes.blogg.se/
Postat av: Elin

ja jag vet... ser inte alls äckligt ut.. det är mest längs gatorna och smågränderna typ! Ni kommer få det super iaf! :)

2009-09-05 @ 23:00:55
URL: http://goodelintimes.blogg.se/
Postat av: frida

Kor my kjems smykkan te å kost ? :)

2009-09-08 @ 14:19:40
URL: http://fmh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0