SPRUTA TILL BALI

det ända jag har uträttat idag är att ta mig ner på stan för att ta en spruta som kostade 400 kr. inte gratis om man säger så. men nu har jag skydd i 25 år så det är ju bra. nu kan jag åka till bali utan att bli sjuk, förhoppningsvis! (ta i trä) jag måste kolla på de två avsnitten av desperate som jag inte sett, så jag kan se de på tv ikväll. vad ska man annars göra.. jag är redan trött på soppan, eller det är okej. men jag kommer tröttna väldigt snart. men jag ska köra så länge som möjligt medan jag är i västerås. jag tror att mina nya p-piller kan ha med min syn på mig själv att göra. man kan ju bli större/mindre, få dålig hy/mens osv av de i början, vilka bieffekter som helst egentligen. skulle vara skönast att inte äta nånting, men det går ju inte. inga barn än inte!

ibland, ganska ofta funderar jag på att åka hem till micke nu på en gång. för jag saknar honom sjukt mycket redan. detta är inte kul. men bara gilla läget, hela februari blir vi utan varandra. inget jag ser fram emot alls. men något jag ser fram emot, det är våra 2 helt underbara veckor på bali som vi ska ha, om ca 3 veckor. 3 veckor och tre dagar för att vara exakt. jag längtar!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0