SACRET HEART MEDICAL DIET

vart tog energin vägen? har inte vart utanför dörren idag. tänkte kanske ta mig iväg och sola senare. det skulle vara skönt! får se om jag orkar. mamma håller på att laga en ny soppa nu, grönsakssoppan är jag lite trött på. nu blir det nudlar och kyckling. som ska ha samma effekt som den andra. sacret heart medical diet kallas den. läkare använder den innan folk ska operera hjärtat så de ska gå ner snabbt i vikt. jag hoppas den är godare. men det tror jag! jag har iofs inte bara ätit soppan, ätit/druckit lite naturdiet grejer också. det är gott! och frukt, massor av frukt. när jag och micke träffas ska jag vara snyggare än aldrig förr, höhö.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Mm, det ser godt ut! :)

2009-11-12 @ 22:44:53
URL: http://aLindsetmo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0