PASSFOTO


vi åkte till stationen för att ta passfoto som vi ska skicka in till visumet. man måste ha visum för att åka till bali. jag förstod inte riktigt om den tog kort eller ej, som kanske syns. sen kom micke och störde för att jag inte fattade. vi köpte kuvert och frimärken också, men hälften av frimärkena blåste bort. haha, lyckat va? man måste skicka in visumet 10 dagar innan man vill ha tillbaka det. så det är lite brådis. dessutom är allt stängt på söndagar. så på måndag måste allt gå bra så vi hinner skicka in de då! mindre än 2 veckor kvar! hihi

Kommentarer
Postat av: Runa

Virker som du gleder deg veldig til tur, men det skjønner jeg! Kommer sikkert til å bli rå fint!:-)

2009-11-21 @ 18:35:44
URL: http://runasvendsen.blogg.no
Postat av: Carolin

Vad skönt att få åka till värmen! Blir ju ingen resa iår för oss då jag fick nytt jobb så jag är lagomt avundsjuk på er ;) Ha en msyig kväll! Kram

2009-11-22 @ 17:37:50
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0