MÅNDAG

om 6 dagar är jag hemma i västerås igen. i ett par dagar. obestämt. men förmodligen till 19onde kanske. många dagar blir det i så fall. vi får se helt enkelt. då ska jag i alla fall ta mig en tripp till monki, for sure! och så ska jag pussa på ellen och max. fira evelina som fyller 20 år, hänga i hennes nya lägenhet. ja, något i den stilen. jag vill tatuera mig också, om min bror har tid. jimmy, har du tid? nu ska jag duscha, har tränat. håller på att somna, men måste hämta micke innan jag kan ta en tupplur.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vill du hänga med mig menar du :D hihi.. roligt. fan, varför har vi så olika tider när vi sitter vid datorn. Vi har ju inte pratat på flera dagar, jag vill ju veta vad som händer i ditt liv. Dessutom så får jag inte mitt internet förens på fredag så jag använder just nu Comviqsurf grejen. Saknar dig <3

2009-11-02 @ 20:01:30
Postat av: Jannike

Yeeej! Kom hem, eller hit, så kan vi allihopa göra stan osäker^^

2009-11-02 @ 20:55:52
URL: http://jannikesvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0