HEMMA I SÄNGEN

ligger i sängen med min bästa hund, min ängel. ja, bäst är hon. jag saknar min man helt sjukt mycket. jag hatar att sova utan honom. speciellt när jag drömmer mardrömmar. då är det skönt att ha någon som håller om en. men i morgon kommer han hem igen och allt är som det ska. jag skippade träningen idag, hade sån träningsvärk. behövde vila tror jag allt. men i morgon måste jag ju köra igen, känns jobbigt. men har inte mycket annat för mig så varför inte. ska se matchen klockan 18 bara, sista matchen för i år. sen blir det lite semesteeeer. nice. åh jag luktar äckligt, rök! ingen höjdare när man själv inte röker. längtar till duschen. nu ska jag sova så jag slipper känna lukten. god natt (puss micke, saknar dig. love ya)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0