HALV ÅTTA HOS MIG

sitter och kollar på halv åtta hos mig, jag gillar det programmet. det är lite mitt och mickes program. (som alla andra program typ, haha) va nyss upp till ica och köpte satsumas, passionsfrukt och naturgodis. jag fuskar lite, man blir sugen på allt när man förbjuder sig själv. jag ska sluta äta ris, pasta och bröd. får så jäkla ont i magen, tredje dagen nu på bara några dagar. detta är inte kul. men hoppas på att det hjälper att skippa kolhydraterna, dessutom går man ner i vikt på samma gång.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Det är löpning och spel som står på schemat, tror jag. Det är ju första träningen sedan uppehållet, så jag vet inte hur jobbigt det blir.. Haha :) Meen, ska vi inte ta det efter helgen då?

2009-11-10 @ 19:52:32
URL: http://jannikesvedin.se
Postat av: Andréa

Uff, håper du blir bra i magen så fort som mulig ;)

2009-11-10 @ 21:43:14
URL: http://aLindsetmo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0