FREDAG


jag tänkte visa er en bild på min nya secondhand tröja och mitt monki linne. men jag är kass på att ta såna bilder, blir bara så dåliga. jag vill ha ett stativ! inte kul att ta spegelbilder hela tiden. den här blev ju inte bra heller, eftersom att geishas huvud är helt ivägen för linnet, haha. men det är i alla fall ett nätlinne, köpte ett svart också. det är på rea så passa på.

dagen då.. åkte till hälla för att köpa ett hårband eftersom mamma inte hade något alls. tråkigt. hittade inget på hälla heller så jag får nog ta och sy mig ett om jag ska ha. fast ska kika på stan i morgon först. eftersom jag ändå ska dit, ska färga håret. det blir mörkare slingor. mer åt min naturliga färg. så utväxten smälter ihop lite. efter hälla åkte jag till farmor. jesper, johanna, simon, ellen och max kom också dit. vi fikade lite. sen åkte jag med hem till familjen johnsson/bånghammar, vi åt tacos och såg idol. jag fuskade med det nyttiga idag. men jag har i alla fall gått ner något kilo. men i morgon är jag nyttig, förutom alkohol. det är ju långt ifrån nyttigt.

idag är det 3 veckor till bali, jag läääängtar!!!

Kommentarer
Postat av: elin

monki har en del hårband, men eftersom du handlar där kanske du redan sett dem :)

2009-11-14 @ 00:02:37
Postat av: josefin

ja jag handlar där när jag kan. det finns inte där jag bor och inte här i västerås heller :) men tack för tipset :)

2009-11-14 @ 00:09:13
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0