345678976

nu väntar jag på idol. det börjar när som helst. ska ta mig en burk cola och äta någon godis bit. vilket opassande tema, eller passande. vad vet jag. kärlek. ska sitta och njuta av all kärlek från tvn.

jag saknar micke, han är dessutom okontaktbar. inga batterier på mobilen. det gillar vi inte. skönt att han är ledig lördag och söndag! så vi har två hela dagar att göra något med. inte fel. första riktiga helgen på länge. han brukar ju alltid träna och spela match på helger.

jag tänkte på en sak.. tror ni man kan bleka tänderna på bali? måste ju vara jäkligt billigt. i så fall ska jag göra de. för det funkade ju inte jätte bra med hemblekningen.

tröjan köpte jag på monki i umeå, i love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0