good day

vilken bra dag det blev! hämtade upp paulina och åkte ner på stan. spicy blev det, dock inte uteservering för det va för kallt. men mysigt ändå. sen kollade vi runt lite på stan, åkte hem för johanna simon och ellen va hemma hos oss. sen åkte palle och jag och solade, men bara 18 min så de blev tyvärr inte så mycket färg. paulina lekte frisör och färgade mitt hår, bra blev det. mycket finare nu. senare kom även evelina, vi spelade lite kort och kollade greys och fråga olle. dom åkte precis. jag fick alltså träffa alla mina tjejer idag. vilket såklart blir en bra dag! fick även ett par leggings av palle, som hon inte ville ha. som jag velat ha ett tag. tack, i love you. men inte många andra som tycker dom är snygga, ingen i min familj. haha. men men. tur att det är jag som ska ha dom på mig..

nu är jag trött. sov inte mycket i natt så jag somnar nog skönt sen. i morgon ska vi simma lite tänkte vi. skönt att få röra lite på sig. sen ska jag hämta micke vid 5, åka till swedbank för att inte veta vad jag ska göra eller säga. det får vi se helt enkelt. vad det blir av de hela. sen ska vi nog se min brors match i tillberga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0