västerås i morgon

i morgon 16.40 åker vi hem. så vi är hemma onsdag morgon 06.15 ungefär. men de dröjer inte så länge till nästa gång. inte 5 veckor den här gången. så jag hoppas inte det blir lika jobbigt att åka i morgon. får se hur det blir när jag kommer hem. fotbollen tänker jag mest på. för på något sätt känns de som att jag inte borde gå tillbaka. som att de är fel. speciellt om jag ska tillbaka hit igen. ganska snart. ja vi får se helt enkelt. det kan vara läge för en sommar att göra de man vill, leva livet lite grann. ja, jag vet inte. men idag ska vi bara mysa. vädret är perfekt för en mysdag. 3 veckor har vi vart borta. och ja, det blir bara bättre och bättre för varje dag. så det gör ont att lämna något så bra. men samtidigt så kul att komma hem.


Kommentarer
Postat av: Evelina

<3 saknad!

2009-05-04 @ 13:29:14
URL: http://http:/eveluskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0