några av sakerna jag fixat här hemma, lägger upp lite mer senare.



det blir nog inge stan. har inte kommit iväg än. orkar nog inte, ser ut som att vädret håller på bli sämre också, massor med moln. jag och geisha går nog bara till parken på kyrkogården en sväng och kastar lite boll eller så. sitter ute på balkongen nu och känner för att bleka håret lite. vill ha de ljusare/vitare. men de blir så extremt slitet då. frågan är om mitt håller för blekning på längderna. en klippning behövs också, känns som att det inte blir längre än såhär nu. men det ska bli lite längre!

Kommentarer
Postat av: Moa

Please Josefin var rädd om ditt hår! Varning, varning blek det fan inte för mycket mitt blev katastrof och gick av, och jävlar vad jag saknar det! Vänliga hälsningar från en före detta überblond blondin som numera har kort brunt hår och vantrivs som fan! Kram Moa

2009-05-19 @ 18:33:30
Postat av: josefin

ja, jag har också vart med om en olycka med mitt hår. men jag skulle permanenta de, när jag hade blekt de. inte de smartaste, blev tuggumi. och fick klippa de skit kort. men nu är de äntligen långt igen, så jag skippar nog blekningen och kör på de säkra. men tack för att du offrade en kommentar :)

2009-05-19 @ 18:54:20
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Johanna&Ellen

Hallå. Han har ju fan träpanel på väggarna ju !!! :)

2009-05-19 @ 19:14:09
URL: http://johnsson.blogg.se/
Postat av: josefin

jaa :) i vardagsrummet också.

2009-05-19 @ 19:20:35
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0