bebisen


vi åkte och hälsade på lillen på bb. sen åkte vi och hämtade upp evelina, sen till farmor för lite fika. vi mös lite på tomtet medan farmor va och klippte sig. efter ellen sovit middag hemma kom bebisen hem. så ellen åkte hem och jag och evelina åkte till erikslund och hälla för att handla lite saker till min flytt. men nu blev det så att jag inte kan åka bil på söndag ändå. så nu vet jag inte hur jag gör och när jag flyttar. tåg med alla saker? en tavla som är 70x100.. nja tror inte det. vi får se hur det blir helt enkelt. men det blev lite surt, ville så gärna på söndag. för jag längtar efter att äntligen få komma in i den vardag som det kommer bli. så denna väntan är över någon gång, det ska bli skönt. men eftersom jag fick reda på att det inte blir någon bil, så blev det inte alla saker som jag tänkt köpa. förvirrande är detta. men fick med mig en lykta och en fruktkorg i alla fall. sen åkte jag hem till johanna, simon, ellen och bebisen (som inte har fått något namn ännu, irriterande! haha). men fotbollen kollade jag hemma. bra match, sverige är vidare. bra! saknar min man väldigt mycket just nu. oklart när vi ses igen. det är lite drygt måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0