tiiiisdag är det

jag trodde de skulle bli okej väder idag. de stog så i tidningen, men tror ni att de blev de? njaaae. har målat lite vita saker till mamma, och en sak till mig själv. min trä döskalle. den ska med till norge, får se vad jag tar med mig mer. har ju inte jätte mycket saker. bara massa kläder och skor. mitt rum försvinner efter jag har flyttat. sen är frågan om jag kommer hem till min födelsedag eller inte.. jobbigt att åka fram och tillbaka på så kort tid. födelsedagar är ändå överskattade. men jag vill ändå att den ska bli bra, fyller ju faktiskt 20.

på lördag åker vi till helsingborg. evelina och jag. vi ska bila, mysigt! jag håller på försöker fixa en gps. inte lätt att ta sig dit utan gps med mitt lokalsinne. får se om jag får låna en. hoppas det. nu skulle man haft en iphone, med gps i. vi åker nog över till danmark en sväng också och köper lite alkohol. det kommer bli en bra vecka! jag längtar. ett minus är att jag inte har någon cd spelare i bilen.. men datorn funkar, den håller några timmar i alla fall.

fan, jag måste försöka byta i näsan. till en mindre. den här är lite jobbig faktiskt. jag ville ha så liten som möjligt, men de fick jag nog inte va.. ja byta ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0