my love


blandade känslor, mest hela tiden. men det kommer bli bra till slut. när jag väl kommit dit. just nu blir jag tårögd av bara tanken. men jag är glad. jag känner mig redo. och det kommer bli hur bra som helst. det känner jag på mig. på torsdag blir det hejdå/20 års middag. jag firar mig själv väldigt tidigt, men så kan det vara. det gör mig inget. så blir det alkohol i det fina vädret. underbart. dessutom är det festival i västerås, så det kan bli hur bra som helst. saknas någon bara. i morgon skulle det vara bra väder, så jag åker med johanna, simon och ellen till stugan över dagen. skönt att ligga på bryggan i solen. kanske sista gången på länge. så jag ska njuta som fan. kvalitets tid. ett nytt liv väntar på mig.

Kommentarer
Postat av: Evelina

<3

2009-06-22 @ 00:18:28
URL: http://eveluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0