helsingborg


vi är framme. för länge sen men åkte ner på stan köpte en klänning och åt mat. drack rosé vin i solen. för det är sol här! men blåser massor. vi ska parta lite. ska sminka klart mig bara. och jag har kommit underfund med att jag är missbildad. mitt ena öga är mindre. så kan de va. och det framhävs väldigt av denna kamera. men sånt är livet. färgade håret, kändes som jag skulle tappa de. haha. men gjorde bara botten. och de blev rätt ljust. ny färg. mood. bättre faktiskt. tror jag.  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter ju nice med tanke på att det e PISS väder nu.. fyfaaan!

2009-06-15 @ 00:37:57
URL: http://koock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter färgen mer än mood ?

2009-06-16 @ 20:24:53
Postat av: josefin

jane hellen, nånting. så är de silver i. vet inte exakt vad den heter. men de ska vara silver i den så man inte blir gul.

2009-06-16 @ 23:08:12
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0