guld bröllop

åkte hem från stugan vid 1 tiden. hem duscha och göra sig fräsh. mormor och morfar firade som sagt guld bröllop så vi va där och åt massor med gott. för mycket. kom hem för ett tag sen. tänkte ta mig i kragen och rensa mina saker. börja flyttpacka lite smått.. det kan bli så att jag flyttar redan nästa söndag. för då har jag möjlighet att åka bil. vilket inte vore helt fel. för då får jag med mig så mycket mer än om jag skulle åka tåg.

nu ska jag dricka lite cola, festa till det denna lördag. jag har ingen koll på dagarna ens. så det är som en vanlig dag för mig. mina ögon är verkligen inte likadana. men thats life. benen är inte lika långa heller. inget är nog speciellt lika.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0