dags att få lite färg!

har vart iväg på björnön med paulina och solat, behövdes kan jag säga. har aldrig kännt mig såhär blek. tog även mitt första dopp. kallt men skönt. jag har några bra dagar att se fram emot! i morgon är det middag/alkohol för jag fyller 20 i juli och som hejdå. eftersom jag flyttar. det blir troligtvis på onsdag. men vi får se, inget är bestämt än. på fredag ska i alla fall jag pappa och jesper till göteborg för att se semifinalen. så vi kör en heldag i göteborg, ska se om de finns nå kul att shoppa. på lördag är det kalas, för mig och pappa också kanske. jag blir firad väldigt i förtid, men jag får iaf en som firar mig på min födelsedag, min bästa. så jag hinner bli firad av alla. det händer inte så ofta, eftersom jag fyller mitt i sommaren. har även vart och handlat lite saker, en hushållsrulle hållare. ett hjärta som skål till bordet på balkongen och ett litet hjärta att lägga i fruktkorgen jag köpte igår. en hårfärg fick de bli också, de känns så fläckigt nu. får se om de blir nå bättre den här gången, kör på mood igen. håll tummarna att de blir lyckat. nu ska jag laga mat, fiskpinnar.
förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: paulina

du är min bästa bästa bästa. och jag älskar dig mest.

2009-06-24 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0