bebis på g!!

vi åkte ju till stugan i morse. vid 9. sen vid lunch fick johanna värkar när vi va på nisses. så det blev att åka till stugan, äta sen åka hem. nu är ellen här och johanna och simon är på bb. så ikväll eller i natt är han förhoppningsvis ute. hon måste bara öppnas 4 cm till. vet inte hur fort de går. så imorgon ska jag och ellen hänga. får se vad vi hittar på. ska nog åka till nisses och köpa en lykta som jag hoppas jag får med mig i bilen. ganska stor. nu har jag fixat alla kort som vi ska ha som tavlor. jag hinner nog till och med få dom till på fredag. måste till ikea också och köpa tavelramar. kommer bli hur fint som helst i mitt nya hem, hihi. nu ska vi äta lite, sen måste ellen nattas. hon gäspar redan och kliar sig i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0