bad day

ingen bra dag faktiskt. humöret är inte på topp. men det är okej ibland. gick upp tidigt för att åka och kolla på utklädnadsshowen på rudbeck! min gamla skola. måste säga att de inte va lika bra som förra året och åren innan. sen gick vi runt lite på stan, åt spicy igen. sen hem. och ja nu sitter jag här. ganska rastlös och saknar min man något extremt. jag gillar inte detta. så just nu längtar jag bara tills jag flyttar dit. i juli blir det. spännande tycker jag! men ska njuta av västerås så länge. även om man längtar för mycket. inte just efter trondheim, men den som finns där. nu ska jag göra något som kanske gör mig och mitt humör bättre. vet inte vad det är riktigt men.. naturgodis va länge sen! kanske ska fundera ut vad jag ska göra med mitt liv, vad jag ska bli. vad som ska göra mig rik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0