söndag

vi köpte nytt soffbord igår, som vi ägnade kvällen åt. blev jätte jätte fint, nu ska vi bara köpa en vit byrå, kanske på måndag om den kommit in då. det blev genast mycket ljusare här med ett vitt bord.

geisha har börjat löpa så nu får hon gå med trosor. men det uppskattas inte så jäte mycket, haha. men söt är hon. ikväll är det match, 20.00. vädret är jätte tråkigt, regn. och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. gillar inte såna dagar. får klura ut något varmt och fint. jag ser inte fram emot geishas promenad. man kanske ska köpa sig ett par fina gummistövlar? ja, en bra ide. det regnar ju ofta här.

kollar på nått kändis program nu. utser snyggast rumpa, läppar, hår osv. jag skulle döda för angelinas läppar.. lite större skulle inte skada alls.

Kommentarer
Postat av: M

När kommer resten av tattueringsbilderna? Kan du inte skriva om dom, om det finns någon tanke/mening osv? Kram :)

2009-07-27 @ 08:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0