sundsvall

började födelsedagen 00.00 då jag fick en sång och ett paket av världens bästa pojkvän. med en systemkamera i!!! glaaad tjej. efter lite pill med den somnade vi till slut. ställde klockan på 06 och åkte 07.10 och kom fram vid 13. när vi kom fram och packat in allt på hotellet gick vi på stan en sväng. jag fick med mig ett par skor och ett bälte från h&m. sen gick vi hem och hängde med geisha, drack lite cider och öl. klockan 7 hade vi bord på oscars. vi åt jätte god mat!! vi gick tillbaka till hotellet en stund för att dricka rosé, men va inte så sugen. så efter ett tag gick vi till en pub, sedan tillbaka till oscars för en drink. vi satt och kollade på folk resten av kvällen. vilket är det roligaste som finns. mycket fult folk här måste jag säga. jag hade en jätte bra födelsedag. tack babu för min bästa födelsedag! i dag har vi vart och sagt hej till mickes förra lagkamrater som spelade paintball. sen åkte vi till ett shoppingcenter för shopping. jag fick med mig massor hem! monki fanns, där handlade jag massor. tre par byxor, två tröjor, en t-shirt och en shorts dress. allt för 1000 kr. riktigt bra. sen blev det två par strumpor från lindex. silicea också, som är kapslar som är bra för håret bland annat. jag handlade på systemet! inte sådär jätte kul, haha. men man måste ju. ikväll klockan sju ska vi äta ute, på thai restaurang. gooott. sen sätter vi oss ute nånstans på en filt och äter jordgubbar, chips, naturgodis och dricker cider och öl. jag är lyckligt lottad som har en mysig och romantisk pojkvän. vi firar 3 månader idag. bästa evah. det kommer massor med bilder från helgen, eftersom vi har en rolig kamera att fota med! hihi. men dom lägger jag in sen när jag har mycket tid över.

när vi va på stan i trondheim kom det fram en tjej som har en modeblogg och ville ta kort på mig, man kan ju säga att jag måste öva på min pose. haha! men den bjuder vi på...
http://tronderhunter.blogspot.com/2009/07/josefin-nordre-gate.html


Kommentarer
Postat av: paulina

haha söööööt bild på diiig! en typisk josefin och paulina hållning. jätte bra!!!

2009-07-18 @ 17:31:55
Postat av: josefin

haha eller hur. den är ju toppen!

2009-07-18 @ 19:59:22
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0