lördag

det blev inge bio och sola igår. men idag blir det iaf sola, sen ska vi se på fotboll om det inte regnar. det ser lite ljust ut just nu. kanske blir bio ikväll.. det är stökigt här, jag vill städa och ha det jätte rent. men jag orkar inte just nu.. jag tror det får bli i morgon när micke är borta hela dagen, en söndagssyssla helt enkelt. nu är det endast 6 dagar kvar till jag fyller år. och tills vi åker till sundsvall och myser en helg. längtar! nu ska jag duscha och klä på mig innan jag ska hämta micke! jag ska prova peela mitt ansikte med tvål och socker. eftersom jag inte äger någon peeling för tillfället. får se om de funkar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha råsocker i så funkar det :) har du kommit till ro där uppe nu? :) lägg upp bilder på hur lägenheten ser ut, jag är nyfiken :p

2009-07-12 @ 12:42:21
Postat av: carro

ha råsocker i så funkar det :) har du kommit till ro där uppe nu? :) lägg upp bilder på hur lägenheten ser ut, jag är nyfiken :p

2009-07-12 @ 12:42:54
URL: http://vikergard.blogspot.com
Postat av: josefin

Ja jag provade med vanligt de funkade bra också :) men ska testa med de. Ja lite iaf, fast måste få in alla kläder i garderoben och så. Det är mycket kvar att göra känns de som innan de blir helt iordning :) ja jag kan ta lite bilder och lägga upp :) hihi. Carro du måste fixa din kommentars grej i bloggen, funkar inte att välja nån av dom som finns :P

2009-07-12 @ 13:50:51
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0