jag hatar rubrik......

gick upp 06.25 för att skjutsa micke! puh. jobbigt att gå upp så tidigt. han är på väg till aserbadjan nu. det är ensamt! åkte med geisha till veterinären vid halv elva. hon har löss av något slag tydligen. fast ser ut som fästingar, ska iväg till apoteket och hämta medicin sen. tar de samma veva som jag är på stan, ska kolla lite. på en ring bland annat, hiho. hoppas jag hittar min "wooow" ring. sitter med färg i håret nu. svider en aning. vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen. stan iaf, direkt efter jag färgat klart. jag ska även ta mig en sväng till ikea, idag eller i morgon. sola tänkte jag göra också. så måste jag städa här hemma, ser ut som skit. så jag har iaf lite att sysselsätta mig med när micke är borta. tur de va. men jag hatar att vara ensam hemma. inbillar sig en massa saker, skrämmer upp sig mer än nödvändigt. jag har en massa kläder att packa upp, kläderna i säckarna är fortfarande kvar sen jag flyttade hit.. det går inte snabbt här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0