jag älskar mitt liv just nu


nu har jag vart iväg på möte. det gick riktigt bra. ska på möte i augusti för en klädaffär. hoppas på att det blir något. det känns väldigt lovande faktiskt. jag är glad idag. dessutom ska jag snart på stan med mitt hjärta och kolla lite kläder. han ska klippa sig också, förhoppningsvis. höhö. jag är sugen på att göra något nytt med mitt hår... vad skulle det vara? byta färg? börja äta piller så håret växer fortare? i think so. det skulle jag gärna. ska nog kolla på de idag. åh, snart fyller jag år. jag älskar att fylla år. en dag man får känna att det handlar om en själv. det är ju inte fel. jätte jätte bra dagar väntar på mig. jag har världens bästa känsla i magen. jag är lycklig, jag vill känna så här jämt. LYCKLIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0