en vecka

jag har uppdaterat dåligt, för er som vill hänga med i mitt nya liv tänkte jag. just nu verkar msn vara helt ur funktion också, dessutom strular internet så jag har lånat någon annans. det verkar inte funka speciellt bra. men iaf, dagarna som gått har mickes vänner vart här. dom åkte igår morse. så när dom åkte tog vi vår fula bil och åkte och bytte till en lite finare mindre. sen åkte vi till ikea en sväng, som inte blev av dagen innan som tänkt. köpte lite ljus, grytlappar & handske, kökshanddukar och kudde. de blir fint här hemma. jag tog ju med mig aloe vera växter. jag lyckas aldrig hålla sånt vid liv! hur gör man? dom håller på dö. växter och jag går inte ihop. jag måste ha plast om jag ska ha några blommor. lite tråkigt. det känns som att det var en månad sen jag pratade med mina vänner och familj.. fast jag har bara vart här en vecka idag. inte konstigt med tanke på internet kanske.. och att jag har haft lite annat för mig än just datorn. dessutom känner jag att jag måste skaffa ett norskt nummer. annars kommer det bli dyrt för mig varje månad. nu ska jag städa lite. vi hörs senare.  

Kommentarer
Postat av: Evelina

KÄRLEK TILL DIG!<3

2009-07-08 @ 15:12:59
URL: http://http:/eveluskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0