UMEÅ I MORGON

jag lyckades hitta något bra till micke idag i alla fall, hoppas han blir nöjd. och lite bra till mig själv, två linnen och två pälsvästar! efter stan åkte jag hem till farmor, blev där i några timmar. väldigt mysigt. sen åkte jag till evelina, bytte julklapp. nu har jag packat. försökt få det under 20 kg. vet inte hur bra jag lyckades. fixar klart allt i morgon bitti. tar tåget vid 10. geisha fick tydligen inte åka flygbussen. så vi måste ta tåg och sen tåg från stockholm central till arlanda. herregud.. jag hoppas att jag klarar av morgondagen bra. att allt fixar sig. lite nervös är jag. nu ska jag sova, sjukt trött efter mina 4 timmars sömn i natt. vi hörs när jag är i umeå eller något. håll tummarna i morgon att jag och geisha kommer fram till umeå! god natt

Kommentarer
Postat av: Andrea

Lykke til da, og god tur! :-)

2009-12-27 @ 11:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0