JULAFTONSKVÄLL

jag är inget stort fan av julaftons kvällen. det blir alltid lika ensamt när alla åkt hem. det känns ännu mer ensamt just på julafton än på en vanlig dag. när man vet att dom åker hem tillsammans och fortsätter mysa hemma så ligger jag här ensam. tragiskt. men så är det, varje år. saknar micke, som fan. jag vill inte fira jul utan honom.. speciellt när det kommer till kvällen. det är ju en stor del av julafton. nej, jag tar fram elsas mode och försvinner in i den en stund innan jag förmodligen somnar. va uppe tidigt i morse. fortfarande svårt med tiden.. men det har varit en bra dag i alla fall. fick till och med en slant i julklapp, så nu ska micke få sig något fint. hoppas jag..


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är inte ensam jag är också ensam, fast jag blädrar i Leilas bak-bok istället hihi.

2009-12-24 @ 20:46:41
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0