I BALI

det finns en dator med internet har pa hotellet. finns ocksa att kopa till rummet sa nan dag lagger jag in bilder. men det far bli senare, om nagra dagar kanske. jobbigt att bara skriva med a och o!!

resan va sadar for min del.. kande pa mig pa morgonen att jag skulle bli sjuk eller nagot. vilket jag blev.. fick springa pa toa flera ganger under resan, spydde osv. inte kul alls, de forsta 10 timmarna. andra flygresan blev jag lite piggare i alla fall. nu ar jag helt pigg, forutom att jag inte atit sa mycket pa 2 dagar. vantar pa frukosten nu, den oppnar kl 07.00. sa det ar lite tidsskillnad har. varmt ar det! fuktigt. men det ar skont. maten pa hotellet ar inte jatte god, all inclusive har vi. sa det ar lite trakigt. men far se om de vi ska ata idag ar godare an gardagens. hoppas verkligen pa det! annars ska vi mest bara sola och bada idag, far se vad de andra dagarna har att erbjuda. vi tankte aka till kuta beach nan dag snart, for stranden har var vi valdigt missnojda med, men poolen ar bra! lagom varmt vatten. kuta ligger ca 30 minuter bort, dar ar det mycket folk. nagon dag ska vi simma med delfiner tror jag, hoppas jag! nu blev det mycket, och rorig text. men jag skriver med senare eller i morgon. nu ska vi bli bruna!!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0