EFTER REGN KOMMER SOLSKEN

nar vi vaknade i morse regnade det! vi hade planerat att aka till dreamland en sista gang. men det blev inget med de.. vi gick och la oss vid poolen nar det slutat regna. men det kom nagon skur till. men till slut sprack himlen upp och det blev riktigt skont. trodde inte vi skulle fa chansen att steka nagot idag. det vore ju hemskt, haha. i morgon hoppas vi pa bra vader hela dagen och massa sol pa dreamland.

igar var vi in till kuta for lite shopping. jag kom tillbaka med ett par skor! riktigt nojd ar jag. men en sak ar fult pa dom, men det ska jag forsoka fixa. ska se om det finns en skomakare har idag. det ar ett fult silverspanne pa sidan, men tar man bort det ar dom sjukt snygga. sa det ska bort! pa ett eller annat satt. efter kuta akte vi tillbaka hit, at pa restaurangen the tree. tredje gangen vi at dar. mycket gott. ikvall ska vi ata pa hotellet. far se hur gott det ar. igar var jag proppmatt! lange sen jag atit sa mycket. tror inte jag blir lika matt idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0