22 DEC

skjutsade precis micke till flygbussen. han åker hem till umeå idag. så vi ses inte över jul. men jag åker ju dit 27 så det blir bara 4 dagar vi inte ses på! så det är okej. fast ska bli riktigt jobbigt att sova själv nu. får hoppas att geisha vill sova med mig! hon brukar variera mellan mig och mamma och alva. igår åkte vi och letade efter en ny väska till geisha på alla djuraffärer i västerås. den vi köpte vägde för mycket och va lite för stor. geisha väger 7.3 och väskan 1.1 så tillsammans väger dom 8.4 vilket är lite för mycket. tillsammans får dom väga 8 kg. så det blir ingen julmat för geisha! vi har i alla fall lagt på en hund på flyget nu, så jag hoppas att det funkar med väskan och geishas vikt. annars vet jag inte vad jag gör. men det borde gå fint! någon som har erfarenhet av det kanske? flyga med hunden i flyget.. är lite nervös över det. så geisha kommer alltså vara med oss i umeå på nyår. stackarn är ju livrädd för ljud, alla små ljud. så raketerna är ingen favorit.

Kommentarer
Postat av: Fia

Ett tips till Geisha är att det finns numer receptfria kosttillskott till hundar och katter som gör att de blir lite lugnare (inte trött). Det tipset fick vi av vår veterinär.

2009-12-22 @ 17:25:58
Postat av: josefin

tack för tipset! väldigt bra. vart köper man det någonstans? :)

2009-12-22 @ 18:27:18
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Hos veterniärer skulle jag tro. Det kanske finns i typ djuraffärer, men jag vet inte. Vet dock inte vad det heter.

God jul!

2009-12-24 @ 12:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0