VÄNTAR PÅ MIN SYSTER

hon ska få färga mitt hår. om hon vill. jag hatar att göra de själv, man får så ont i armarna när man gör de själv. senare kommer evelina, eller ja om ca en timme så johanna får gärna komma hit nu så vi kan börja. hon vet inte ens om att hon ska få färga de på mig, blir en trevlig överraskning. jag och evelina ska till hälla, ska kolla när mitt abonnemang går ut och gå lite på ikea. ska köpa ett nytt hjärta till geishas halsband också, hon har med namn och telefonnummer på. två stycken, ett med mitt mobilnummer och ett med hemnummret hit. men nu när hon inte bor här behöver hon ju faktiskt inte hemnummret, så ska göra en med mickes norska nummer på. utifall hon springer iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0