LEKLAND


efter min "intervju" åkte vi till ett lekland och lekte lite. intervjun va ingen riktig intervju, stod i butiken och pratade. så vi får se hur det blir nästa vecka. jag har börjar fundera på att plugga, men jag har ingen aning om vad. inget riktigt pluggämne. men något "ytligt" har jag tänkt på. vi får se om jag hittar på något. förut tänkte jag på manikyrist, säger man så? men ja, ska fundera. måste ju plugga på distans då. vill gärna inte läsa på norska. eller de kanske går bra ändå.. nu har familjen johnsson/bånghammar åkt hem. för snart två timmar sen. nu är det tyst och tomt här. det har varit mysiga dagar. glömde nämna att vi gick ut i lördags. efter mickes match, han förfestade med laget och vi drack hemma. sen gick jag och simon med ut. kul kväll. dock så var aloe vera drinken inte lika god där, vilken besvikelse. haha. i morgon firar vi fyra månader. så det blir massa mys. på något vis. middag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0