NU BÖRJAR DET LIKNA NÅGOT

ja, snart så. jag förstår mer och mer. har lite kvar att göra på bloggen. skönt att äntligen ligga här i soffan, i en kall källare med duntäcke. meeen, jag saknar min mikael. jätte jätte mycket. tycker inte om att sova ensam. tågresan va lite jobbig, mycket folk och jätte varmt på tåget. kostade massor med pengar också, dyrare än väntat. 775 kr från sundsvall till uppsala. sinnes sjukt. men bussen från uppsala fick jag gratis för det inte fanns någon växel, så där sparade jag 72 kronor. toppen! haha. jag har ett jätte shopping sug också. tråkigt då att tåget va så dyrt. får se om de blir något i morgon, ska på stan med evelina och äta spicy. ska bli gooott.

jag är nervös, men inte för mig själv. för den jag älskar mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0