MORNIN

det stinker skit i lägenheten. jag tyckte jag va duktig som både dammsög och torkade golvet. men golvmoppen luktade skit, rent ut sagt. eller den luktar fil. gammal. den hade stått i vattnet lite för länge. jag gjorde rent den och trodde att den slutat lukta, men så va inte fallet. så nu luktar det rutten fil överallt. nice va?! hoppas de försvinner snart.

jag skickade mail till sthlmcompany igår, fick ett svar idag. förmodligen så har de bara inte kommit än, vilket känns bra för hade de fått tillbaka de så hade de tagit en evighet. så jag ska bara vänta på att de kommer nu, skyndaskynda!

jag funderar starkt på att åka och köpa en hårfärg och göra lite slingor, eller många slingor. massor. men frågan är om jag hinner innan micke är klar från träning, förmodligen inte. men köpa den kan jag ju iaf göra. i morgon är michelangelo ledig, yeeey. så vi kan göra nå skoj idag, han köpte lite gott från taxfreen. kanske kanske kanske kan vi dricka de. jag fick en ansiktskräm också, jag har världens bästa pojkvän. visar er senare tror jag. nu ska jag äta lite frukost, hungrig som attan. jo jag har funderat på att åka och kolla på en träningsmaskin, som min syster har. behöver komma igång nu, innan kroppen förfaller.


Kommentarer
Postat av: ellen

ja jag vet. men jag ska alla fall söka lite utbildningar nu. det känns lite läskigt men behövligt. det spöregnade hela dagen idag så jag känner att jag inte orkar vara kvar på posten längre än nödvändigt! annars är det bara bra med mig. det känns som jag komme rlite närmare mina planer så.. :) vi ligger tvåa i serien nu! så det går bra. när kommer du hem då? skulle vara kul att träffa dig!

2009-08-26 @ 15:18:00
Postat av: Anonym

HEJ :D Tänkte bara kolla med dig vad ni har för väder? Om jag ska packa varmt eller kallt liksom. Hihi. Lavya <3

2009-08-26 @ 17:09:20
URL: http://eveluskan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Okeeej :) då tar jag med lite varmare kläder. Hihi. Åh snart syns vi igen min vän. Saknar dig massvis.. pöss<3

2009-08-26 @ 18:23:41
URL: http://eveluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0